Wybierz lokalizację
Wyniki konkursu na najlepszą recenzję filmu oscarowego
Zrób zdjęcie i wyślij MMSemWyślij temat!
Newsletter

Newsletter

Zaprenumeruj nasz newsletter. Wpisz e-mail:

Dane teleadresowe

AWR WPROST
ul. Domaniewska 39a
02-676 Warszawa
tel. (22) 529 11 69
fax (22) 852 90 16
email redakcja@infotuba.pl

Wybieramy Dziennikarza Obywatelskiego Infotuby 2009 roku!

4 stycznia 2010, 10:49 Komentarzy: 72

Autor: Redakcja Infotuby

Dwanaście miesięcy ciężko pracowaliśmy i każdego dnia razem dokładaliśmy cegiełkę do naszej redakcji, do Infotuby i promocji dziennikarstwa obywatelskiego. Przed nami nowy rok – dla wielu jest to czas podsumowań i ocen - u nas - nadszedł właśnie czas wypłaty.

Wybieramy Dziennikarza Obywatelskiego Infotuby 2009 roku!
Za Waszą wytrwałość, za poczucie misji i za to, że każdego dnia dostarczacie informacji czytelnikom Infotuby należą się Wam ogromne podziękowania i gratulacje! Wszyscy zasługujecie na miano Dziennikarza Obywatelskiego Roku. Wybór tego najlepszego - przerósł nasze możliwości., dlatego w tym roku wspólnie wybierzemy dziennikarza Infotuby 2009 roku. W Waszym imieniu wręczymy mu nagrody: roczną prenumeratę e-wydania tygodnika „Wprost”, album „Bałtyk – morze o wielu obliczach” Agnieszki i Włodka Bylińskich, oraz album „Polska” wydawnictwa Arkady. Spośród głosujących rozlosujemy niespodzianki muzyczne i filmowe.

>>>NOMINOWANI W PLEBISCYCIE NA DZIENNIKARZA OBYWATELSKIEGO INFOTUBY 2009!

Do naszego plebiscytu wybraliśmy ścisłą czołówkę, którą nominowaliśmy do tytułu na podstawie bardzo surowych kryteriów. Niemożliwym byłoby bowiem zmieszczenie na liście nominacji wszystkich naszych dziennikarzy. Jak zatem wybraliśmy najlepszą siedemnastkę?

Wzięliśmy pod uwagę tylko tych z Was, którzy zarejestrowali się w 2009 roku, napisali minimum 30 publikacji, za które zebrali minimum 30 ocen, a średnia tych ocen była wyższa od 3.0. Skomplikowane? Trochę tak, ale tylko w ten sposób mogliśmy wybrać naszą czołówkę.

Dlaczego warto głosować?

Mamy także nagrody dla tych, którzy pomogą wybrać Dziennikarza Obywatelskiego roku 2009! Wśród głosujących rozlosujemy trzy nagrody niespodzianki! Nie zapomnijcie więc przed głosowaniem zostawić swojego adresu e-mail!


>>>ZAGŁOSUJ NA DZIENNIKARZA OBYWATELSKIEGO INFOTUBY 2009!


Regulamin plebiscytu na "Dziennikarza Obywatelskiego Roku 2009” serwisu dziennikarstwa obywatelskiego Infotuba.pl

§ 1
1. Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w plebiscycie na „Dziennikarza Obywatelskiego Roku 2009”.
2. Organizatorem plebiscytu są Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Domaniewska 39a KRS 8283 i redakcja serwisu Infotuba.pl


§ 2
Celem plebiscytu jest wyłonienie najlepszego Dziennikarza Obywatelskiego roku 2009 portalu Infotuba.pl

§ 3
Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do wszystkich użytkowników Internetu.
2. Każdy uczestnik może oddać maksymalnie jeden głos w plebiscycie.
3. Oddanie głosu następuje przez zaznaczenie jednego wybranego pseudonimu na stronie http://www.wprost.pl/F/tuba-konkurs.php i kliknięcie na przycisk "Zagłosuj".

§ 4
Termin i warunki plebiscytu:
1. Zostawiając na stronie /http://www.wprost.pl/F/tuba-konkurs.php/ swój adres e-mail użytkownik zgadza się na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych wyłącznie w celach związanych z plebiscytem oraz w celach statystycznych przez Agencję Wydawniczo Reklamową WPROST Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Domaniewska 39a zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926).
2. Rozstrzygnięcie plebiscytu nastąpi o godzinie 23:59, 31 stycznia 2010 roku.
3. Wyniki plebiscytu zostaną opublikowane na stronach portalu Infotuba.pl

§ 5
Zasady przyznawania nagród:
1. O wyłonieniu zwycięzcy plebiscytu zadecyduje wynik głosowania na stronie internetowej /http://www.wprost.pl/F/tuba-konkurs.php/.
2. Nad przebiegiem głosowania czuwa gremium redakcyjne tygodnika „Wprost"
3. Organizatorzy dla zwycięzcy plebiscytu i przewidują nagrody, wymienione w § 6 regulaminu.
4. Nagrody zostaną wręczone w pierwszym tygodniu lutego 2010 roku w Warszawie.

§ 6
Nagrody:
1. Główna nagrodą w plebiscycie jest roczna prenumerata e-wydania tygodnika „Wprost”, album „Bałtyk – morze o wielu obliczach” Agnieszki i Włodka Bylińskich, oraz album „Polska” wydawnictwa Arkady.
2. Spośród uczestników głosowania, którzy przy oddawaniu głosu wpiszą w specjalnie do tego przeznaczone pole formularza swój adres e-mail, rozlosowane zostaną trzy nagrody niespodzianki.


§ 7 Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje dotyczące Plebiscytu uczestnicy powinni zgłaszać w formie pisemnej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia publikacji gdzie ? zwycięzcy/zwycięzców listy nagrodzonych uczestników Plebiscytu na adres Organizatora: Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Domaniewska 39a z dopiskiem o treści: Reklamacja – „Plebiscyt
2. Reklamacje należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Decyduje data stempla pocztowego.
3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres i numer telefonu, jak również dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
4. Reklamacje zgłoszone po upływie terminu wskazanego w § 7.1 nie będą rozpatrywane.
5. Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję Reklamacyjną (dalej zwaną: „Komisją") powołaną przez Organizatora.
6. Komisja rozpatrywać będzie reklamacje uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu.
7. Komisja rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
8. Osoba zgłaszająca reklamację otrzyma decyzję Komisji na piśmie na adres podany przez uczestnika.
9. Decyzja Komisji w przedmiocie rozpatrzenia reklamacji jest ostateczna.


§ 8 Postanowienia końcowe

1. Wszelkie spory związane z Plebiscytem rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
2. Dane osobowe Uczestników Plebiscytu przetwarzane będą przy zachowaniu zasad określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz. 883, z późniejszymi zmianami). Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Uczestników jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osób przetwarzane będą przez Organizatora wyłącznie w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem Plebiscytu. Podanie danych ma charakter dobrowolny. Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
3. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za:
a) zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Plebiscytu, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej,
b) nie doręczenie Uczestnikowi nagrody spowodowane nie podaniem przez Uczestnika danych adresowych lub błędnym ich podaniem.
c) świadczone przez firmy kurierskie usługi pocztowe.
4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Plebiscytu.
5. Organizator może w każdym czasie unieważnić plebiscyt bez podawania przyczyn.




Tagi: dziennikarz obywatelski 2009 plebiscyt

Dodaj do ulubionychWyślij znajomemuZgłoś naruszenie regulaminu

Dodaj Komentarz

Dodaj komentarz

Proszę nie wypełniać, pole musi byc puste!
Komentarz głosowy
Aby nagrywać komentarze głosowe potrzebujesz wtyczki Flash w wersji 8 lub wyższej.
Proszę się upewnić, że mikrofon jest poprawnie podłączony i ma odpowiednio ustawioną głośność.

Komentarze (72)

  • 1)

    Ja-sandra4 stycznia 2010, 15:03


    A ja proponowałabym jeszcze wyłonienie autorów najlepszych i skłaniających do refleksji komentarzy. Bo Dziennikarstwo Obywatelskie to właśnie ten nierozłączny komplet - autor, który wysuwa jakieś tezy i wygłasza swoje opinie oraz grono kolegów, którzy przez swoje wypowiedzi mogą pozytywnie wpłynąć na pozostałych (włącznie z autorem).

  • 2)

    td4 stycznia 2010, 15:17


    Audio Player
    yhym

  • 3)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior4 stycznia 2010, 16:01


    Zgadzam się z Sandrą. Proponuje także wyłonienie najlepsze tekstu roku.

  • 4)

    jakub_slawczak7 stycznia 2010, 16:38


    hubert metrycki - rozumiem to zart? nie wchodze w szczegoly, ale kazdy jego artykul oceniany jednym glosem i na "5" jest baaardzo podejrzany...
    w ogole to ja nie pisze - ale obserwujac portal od dluzszego czasu dziwie sie, ze osoby ktore pisza niezle i od dluzszego czasu zostaja tutaj z niczym, po prostu zostaly pominiete.

    Pozdrawiam, Jakub Sławczak.

  • 5)

    Hubert Mętrycki10 stycznia 2010, 19:24


    Ja pisałem na Infotubę w ramach praktyk i za każdy artykuł dostawałem ocenę od redakcji. Poza tym sam się nie zgłaszałem do tego plebiscytu i jak ci się nie podobają moje teksty nie musisz na mnie głosować, ale nie masz prawa sugerować, że jestem oszustem.

  • 6)

    jakub_slawczak10 stycznia 2010, 22:20


    hubcio, nie irytuj się. wiem, ze sam sie tam nie pchales. dla mnie smiesznym jest fakt, ze tam jestes. patrzac na caly portal, sa ludzie, ktorzy nie maja prawie w ogole ocen, a u ciebie ich od groma. nie mowie, ze sobie nabijasz, mowie ze to dziwne, a kazdy rozwinie moja mysl jak zechce.

    pozdrawiam, Jakub Sławczak.

  • 7)

    Hubert Mętrycki11 stycznia 2010, 11:07


    Po pierwsze: nie jesteśmy kolegami, więc proszę, abyś nie zwracał się do mnie per "hubcio". Po drugie - ty możesz rzucać fałszywe oskarżenia, ale kiedy ja napiszę prawdę, to znaczy, że się "irytuję"? Chyba masz mentalność redaktora jakiegoś brukowca.

  • 8)

    jakub slawczak11 stycznia 2010, 18:05


    Nie spinaj się...jesteś zwyklym internetowym pismakiem, wiec nie unos sie honorem, hubi. nie wiem czy falszywe, napisalem jedynie swoje obserwacje :) i pisalem juz - nie mow mi o zadnej mentalnosci redakcyjnej, bo ja nie pisze. a to, ze nie owinalem tego w bawelne i nie napisalem tego w innym stylu, to Twoj problem jak widze.

    tyle ode mnie :)

  • 9)

    Hubert Mętrycki11 stycznia 2010, 19:33


    Może i jestem zwykłym pismakiem, ale przynajmniej nie jestem internetowym napinaczem:) Mam szacunek do innych osób i dlatego sam go wymagam, więc nie pisz mi o "unoszeniu się honorem" kubusiu. Dla mnie to koniec dyskusji.

  • 10)

    jakub slawczak11 stycznia 2010, 19:44


    internetowy napinacz? nie pisze nic obrazliwego w stylu 'hcwd hubert' itp., tylko wyrazilem swoje zdanie. widac, ze boli.

    tak koniec.

  • 11)
    Piotr-k84

    Piotr-k8417 stycznia 2010, 11:17


    Proponuję zaokńczyć ten temat, bo znów zaczną się niepotrzebne pyskówki, a po co to nam.

  • 12)
    Damar

    Damar20 stycznia 2010, 22:13


    Zgadzam się z Piotrkiem.

  • 13)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior28 stycznia 2010, 01:26


    Konkurs na "popularnosc" wygrala Pani Katarzyna, gratuluje kampanii PR.

  • 14)

    Michał28 stycznia 2010, 08:11


    Panie Michale, Panu też w pewnych momentach bardzo szybko przybywało głosów. Zwłaszcza kiedy zbliżała si konkurencja. Pani Katarzyna rzeczywiście zanotowała nagły skok popularności. Dosyć dziwne, że w ciągu kilku godzin udało jej się zebrać tyle głosów, co w ciągu poprzednich 20 dni. Mechanizmy zabezpieczające przed wielokrotnym głosowaniem nie są zbyt zaawansowane. Ale oczywiście nie posądzam nikogo o nieuczciwą rywalizację.

  • 15)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień28 stycznia 2010, 10:35


    Panie Michale, po pierwsze Pan mnie obraża. Sugeruje Pan, że Pana teksty są lepsze, ale to popularność rządzi? Do niedzieli ma Pan zatem dużo czasu.
    Po drugie mechanizmy wielokrotnego głosowania są tu beznadziejne, ale ja nie głosuję na siebie samą. Proszę się nie łudzić, że to właśnie w ten sposób przybywa mi głosów.
    Po trzecie zaś - ja umiem przegrywać. Jeśli Pan wygra, to szczerze Panu pogratuluję.
    Pozdrawiam

  • 16)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior28 stycznia 2010, 14:18


    Ja potrafie przegrywac, ale w tym wypadku co to znaczy? Mialem gorsza kampanie PR? Mniej znajomych, ktorzy srubowaliby wynik?
    Nigdzie nie napisalem, ze moje teksty sa lepsze i na glos tego nie powiem. Troche smutne jednak, ze teksty powazne wrzucono obok tekstow o Nowym Roku, Wigilii i Św. Mikołaju.
    Tego typu konkursy powinno roztrzygać jury. Też subiektywne wyniki, ale przynajmniej nie jest to wówczas konkurs na popularność. Nikogo nie obrażam, proszę sobie nie dopowiadać.

  • 17)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień28 stycznia 2010, 14:48


    A także tekstów o Kapuścińskim, literaturze hiszpańskiego baroku, reportaży podróżniczych i recenzji. Najłatwiej spojrzeć wybiórczo, prawda? Każdy ma inne zainteresowania. Dla jednych poważnym tekstem jest tekst polityczny, dla innych tekst o literaturze.
    A jeśli ma się aspiracje pisać takie poważne polityczne teksty, to chyba nie na portalu dziennikarstwa obywatelskiego, gdzie pisać może każdy? Wtedy uniknie Pan porównania swoich poważnych tekstów z tymi "mniej" poważnymi".
    Ci, którzy przegrywać nie umieją, zasłaniają się właśnie takimi wypowiedziami jak pańska, a ich bronią jest oczernienie rywala bądź pomniejszenie jego zasług, co też Pan właśnie czyni. Gratuluję podejścia do życia.

  • 18)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień28 stycznia 2010, 15:03


    Proponuję zakończyć dyskusję.
    Pozdrawiam

  • 19)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior28 stycznia 2010, 15:09


    Dla jasnosci - pisalem w ramach stazu.

  • 20)

    Maria28 stycznia 2010, 16:24


    Pani Katarzyno, Panie Michale, po co wyrzucacie z siebie te gorzkie słowa. Przecież to zabawa.I z humorem trzeba do tego podchodzić.W tym wypadku nie ma artykułów lepszych czy gorszych, każde są w swoim rodzaju i wszystkie świetne.Artykuły Pana Michała są polityczne. Może mamy już dość tego? I może dlatego wyprzedza Pana Pani Kasia.Chyba w takim miejscu jak infotuba chętniej czyta się artykuły lżejsze. Sądzę że one a nie Pani Kasia są popularniejsze. Trzymajcie swój styl i nie dajcie się ponosić emocjom .Pozdrawiam Panią Pani Kasiu i Pana Michała. Czekam na dalsze Wasze artykuły, Maria

  • 21)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień28 stycznia 2010, 16:41


    Dziękuję za miłe słowa :) Ja ten konkurs tak właśnie traktuję :) Pan Michał coś zasugerował, odpisałam, bo nie lubię być oczerniana, ale uważam temat za zamknięty.
    Zapraszam zaś do lektury mojego najnowszego tekstu - tym razem od Tatrach - również od literackiej strony :)

  • 22)
    Tomasz Sobczyk

    Tomasz Sobczyk30 stycznia 2010, 11:17


    a ja pozwolę sobie jednak wtrącić słówko do tego co napisał Pan Michał Gąsior. Z tego co ja się orientuje, a odwiedzałem Pańską stronę www, to Pan jako pierwszy zaczął "kampanię PR" i to Pan tym samym ogłaszał się w gronie gości Pańskiej strony (podejrzewam, że chodzi tu głównie o znajomych) i tym samym skłaniał do głosowania osoby, które nigdy prawdopodobnie nie odwiedziły InfoTuby. Wszystko to sprawiło, że osoby głosujące na Pana nie czytaly choćby jednego tekstu konkurentów. Konsekwencja jest jeszcze jedna, teraz wylewa Pan gorzkie żale, obraża się na konkurs, a zapomina Pan, że jako pierwszy rozpoczął kampanię wyborczą na popularność. Gratuluję Panu zatem konsekwencji i przypominam stare polskie powiedzenie: "Kto mieczem wojuje, od miecza ginie".

  • 23)
    Tomasz Sobczyk

    Tomasz Sobczyk30 stycznia 2010, 11:18


    dodam, że kampania Pana Gąsiora ruszyła już w pierwszym dniu rozpoczęcia konkursu.

  • 24)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior30 stycznia 2010, 15:00


    Co ciekawe, choc pisalem to na swojej stronie i teoretycznie moglem napisac doslownie wszystko, nie nawolywalem bezposrednio do glosowania na mnie. Byl to post stricte informacyjny o mozliwosci glosowania, przyzna Pan racje? Sek wlasnie w tym, ze nie traktuje tej strony domowej jako miejsca komunikacji ze znajomymi (paradoksalnie zreszta glosow otrzymalem wiecej niz od momentu zamieszczenia tej informacji mialem odwiedzin na stronie). Strone te traktuje jako wirtualne CV i temu tez sluzy. Skoro juz Pan sugeruje rzeczy, ktorych nie zrobilem to wypadaloby zacytowac te informacje z mojej strony. Pozwole sobie wobec tego na to i sam to napisze: "Portal dziennikarstwa obywatelskiego Infotuba.pl, będący stroną-córką AWR WPROST, ogłosił konkurs na najlepszego dziennikarza minionego roku (2009), do którego zostałem nominowany. Głosować można w w tym miejscu."
    Kto wie, moze wiec paradoksalnie przyczynilem sie do kilku glosow Pani Katarzynie? Smiesznym jest wobec tego nazywanie tego wpisu kampania PR (Public Relations bylo przedmiotem moich studiow i naprawde potrafilbym zrobic to lepiej). Zarzuca mi Pan rowniez, ze przez to nie czytano artykulow pozostalych kandydatow. Uwaza Pan w takim razie, ze osoby glosujace na Pania Katarzyne czytaly pozostale artykuly? Nie badzmy hipokrytami.

  • 25)
    Tomasz Sobczyk

    Tomasz Sobczyk30 stycznia 2010, 15:26


    Pan nie do końca zrozumiał treść mojego komentarza. Proszę przeczytać jeszcze raz.

    Ale gwoli wyjaśnienia (ułatwie Panu zrozumienie).
    - kampanię PR napisałem w cudzysłowie (nie bez powodu)
    - celowo napisałem "skłaniał", a nie, jak Pan sugeruje nakłaniał, nawoływał, zmuszał, czy cokolwiek w tym brzmieniu
    - celowo pisałem tylko o Panu, nie o Pani Katarzynie (wobec czego nie będę się odnosił do ostatnich słów Pana komentarza- po prostu miał Pan chyba kłopot ze zrozumieniem tego co napisałem)

  • 26)
    Tomasz Sobczyk

    Tomasz Sobczyk30 stycznia 2010, 15:28


    Albo może inaczej. Kto według Pana powinien oddawać głos w konkursie na "Dziennikarza Obywatelskiego Infotuby 2009 roku"?

  • 27)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior30 stycznia 2010, 16:24


    Juz sie wypowiadalem w tej kwestii i nic sie nie zmienilo. Uwazam, ze konkurs ten winno roztrzygnac jury, redakcja INFOTUBY i WPROST. Rozpisac kategorie (bo wybranie jednego dziennikarza sposrod piszacych o polityce, sporcie i o dupie Maryni jest bez sensu i przypomina plebiscyt na popularnoc danej kategorii) i ewentualnie wybrac dodatkowo artykul roku (ze wzgledu na srednia ocen, komentarzy, czy czegokolwiek). Tak bym to widzial.
    P.S. Nie zycze sobie takich wycieczek pod moim adresem, bo sugestie, ze ja nie rozumiem panskich komentarzy sa ponizej krytyki.

  • 28)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień30 stycznia 2010, 16:42


    Myślę, że swoje pretensje powinien Pan zgłosić do Infotuby. W końcu to redakcja tejże wybrała do tego konkursu "ścisłą czołówkę", jak sama się wyraziła. Zamiast więc wyżalać się tutaj - co jest swoją drogą nie na miejscu, proszę napisać oficjalnego maila do Infotuby.
    Zaczyna Pan tutaj dyskusję rodem z piaskownicy, a potem pisze czego sobie życzy lub nie. To jest śmieszne. Skoro ma Pan ambicje zostać poważnym i poważanym dziennikarzem, to proszę zacząć zachowywać się adekwatnie. A także przyjąć do wiadomości, że żyje Pan w świecie takim, a nie innym i nie zawsze wszystko ułoży się po Pana myśli.

    PS.Dyskusja jak napisałam wyżej powinna być zakończona.
    Pozdrawiam

  • 29)

    małgorzata k-m30 stycznia 2010, 18:53


    Bardzo się cieszę, że Redakcja zostawiła prawo wyboru Dziennikarza Roku Czytelnikom. Jestem na tym Portalu od niedawna dlatego w przyspieszonym tempie musiałam zapoznać się z twórczością Nominowanych. Spore wyzwanie. Właśnie oddałam swój głos. Widzę, ze moja kandydatka prowadzi, co mnie bardzo cieszy. Wszyscy Nominowani świetnie piszecie, tylko się od Was uczyć. Czy wprowadzać kategorie? Jeżeli redakcja ma sporo nagród do rozdania…:)
    To pierwsze rozstrzygnięcie, będzie jeszcze czas na głębsze podsumowanie. Pozdrawiam

  • 30)
    Tomasz Sobczyk

    Tomasz Sobczyk30 stycznia 2010, 20:35


    No właśnie Pan nie zrozumiał. Wyraźnie napisałem przecież "oddawać głos" a nie "wybierać". W języku polskim oznacza to, że nie pragnę zapoznać się z Pańskim poglądem na temat zasad konkursu (bo te, jak Pan dobrze zauważył już zostały wypowiedziane).

    Pytanie było prostsze niż się Panu wydaje. Kto powinien głosować (w konkursie - tu podpowiedź - w którym głosują czytelnicy)?

  • 31)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior31 stycznia 2010, 01:12


    @28
    Klasyczny i podręcznikowy przykład kneblowania demokracji. Dlaczego mialbym nie wyrazac swojego zdania i oburzenia? Dlaczego mialbym do publicznej duskusji nie poddac pewnych formalnych mechanizmow? Bo Pani jest na reke tak jak jest? No trudno sie dziwic. Pretensji nie mam zreszta komu zglaszac, bo takowych nie mam. Mam natomiast - i to juz przedstawilem - swoja wizje konkursu. Jesli Pania ten sposob uwiera - co jest wiecej niz oczywiste - to juz nie moj problem, adresowalem ten pomysl na konkurs do jego autorow, byc moze w przyszlosci zechca zweryfikowac metody wybierania badz poszerzyc formule konkursu o wieksza liczbe kategorii.
    Prosze mi wskazac palcem, w ktorym miejscu zachowalem sie jak w piaskownicy i w jaki sposob wplywa to na powazna postawe dziennikarska. Dla mnie istotny jest warsztat. Slyszala Pani moze nazwiska panow Ziemkiewicza badz Weglarczyka? Czytala Pani kiedys ich pyskowki wobec siebie? Prosze wiec nie mierzyc mnie swoja miara, jestem soba, a ponadto nie uwazam, abym w gdziekolwiek przesadzil i zachowal sie nieadekwatnie. Przyjmuje rowniez do wiadomosci, ze zyje w swiecie dosc zabawnym, w ktorym probuje sie mnie kbeblowac za wyrazanie wlasnych opinii i za wyszedzenie tego wzrostu liczby glosow w ciagu jednego dnia. Moge? Moge.

    @30
    Zaczyna mnie to bawic. Probujac zrobic z kogos idiote, latwo zrobic go z samego siebie. Przykre jest podlozyc sie pod wlasna bron, prawda? Jesli Pan nie zrozumial to uprzejmie spiesze na ratunek: Pytal pan kto powinien glosowac? Odpisalem, ze wybierac winno jury. Logika nakazuje zatem skorzystac z heurystyk znanych z osobistego doswiadczenia i dojsc do prostego wniosku, ze to wlasnie ona winna oddawac glosy. Odpowiedz byla wiec prostsza niz sie Panu wydaje. Czytelnicy nie powinni glosowac, a przynajmniej nie w taki sposob jak to sie teraz odbywa, bo to nic innego jak kolesiostwo, ktore jak sam pan zauwazyl, zabija obiektywnosc konkursu bo wiekszosc nie czyta artykulow pozostalych nominowanych.
    Zostawiajac juz uszczypliwosci, do ktorych zostalem zmuszony panska impertynencja, kwituje: jesli to rzeczywiscie czytelnicy mieliby wybierac, to tylko ci zarejestrowani tutaj (nie doraznie na potrzeby konkursu - tzw. kolesie), ale tacy, ktorzy w ciagu tego roku czynnie uczestniczyli w zyciu portalu i mieli mozliwosc zapoznania sie z teksami.

  • 32)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień31 stycznia 2010, 10:01


    Pomijając już to, że jak widać wielu rzeczy Pan nigdy nie zrozumie, teraz Pana zaskoczę. Zgadzam się mianowicie, że możliwość głosu powinni mieć tylko zarejestrowani użytkownicy, którzy aktywnie działają w portalu. Ale skoro tak nie jest....
    A jeśli Panu wydaje się, że wystarczy świetnie pisać, ale poza tym można sobie pozwalać na chamstwo i pyskówki, to wybaczy Pan, ale poważanym dziennikarzem to Pan nie zostanie. Bo ludzie z odpowiednim poziomem kultury osobistej podsumują Pana jedynie jako kogoś, kto ma świetny warsztat.

    Co więcej, owa dyskusja byłaby pewnie i do przyjęcia, gdyby zapoczątkował ją ktoś, kto nie został nominowany do konkursu w ogóle...

  • 33)
    Tomasz Sobczyk

    Tomasz Sobczyk31 stycznia 2010, 10:16


    Zgadzam się z ostatnim zdaniem Katarzyny (z tym, że nikt nie znał problemu). Zgadzam się tez ze zdaniem Pana Michała- głosować powinni zarejestrowani uzytkownicy. Skoro Pan Michał się z tym zgadza, po co, ogłaszając się na swoim adresie, zwieksza szanse glosowania nie tyle niezarejestrowanych uzytkownikow, co uzytkownikow, ktorzy nigdy o InfoTubie nie slyszeli? Prosze sobie z nas nie zartowac. Teraz Pan ma piękne hasla: głosować powinno jury. Głosować powinni tylko zarejestrowani. Ale tak naprawdę, to Pan się jako pierwszy i ostatecznie w największym stopniu przyczynil do tego, żeby właśnie tak nie bylo.

  • 34)
    Tomasz Sobczyk

    Tomasz Sobczyk31 stycznia 2010, 10:19


    Muszę jeszcze raz jednak wyjaśnić moje pytanie.

    Kto (biorąc pod uwagę sprawiedliwość wyboru i obiektywizm oceny) powinien wybierać najlepszego (skoro już ustalono zasadę, że nie będzie tego robic jury redakcyjne InfoTuby i Wprost, a Internauci)?

  • 35)

    małgorzata k-m31 stycznia 2010, 10:31


    Przypominam, ze to, Tomasz był pomysłodawcą
    wyboru Dziennikarza Roku. Pomysł świetny, a jakie emocje. Zgadzam się, ze uprawnionymi powinny być tylko zarejestrowani uzytkownicy.

  • 36)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień31 stycznia 2010, 11:23


    Panie Tomku, nie sądzę, żeby dyskusja była warta świeczki :) klawiatury szkoda ;) Zajmijmy się własnymi tekstami, a Panu Michałowi pozwólmy żyć we własnym świecie :) Przecież jasne jest jak słońce, że nie dojdziemy do porozumienia. Pan Michał zawsze już będzie zarzucał mi "dobrą kampanię", bronił swoich świetnych tekstów i wysokiego mniemania o sobie.
    Nie przyzna nam racji, my nie przyznamy Jemu. Dla dobra nas wszystkich albo zakończmy temat definitywnie, albo przenieśmy go na mniej oficjalny grunt ;) Bo kogo by mi Pan Michał nie stawiał za wzór, to ja jednak uważam, że publiczne pranie brudów jest niestosowne.

  • 37)
    Tomasz Sobczyk

    Tomasz Sobczyk31 stycznia 2010, 11:54


    Zawsze uważałem, że wyważony-kobiecy głos w dysuksji jest niezbędny. A zatem kropka.

  • 38)

    małgorzata k-m31 stycznia 2010, 12:27


    Szkoda, ze kończycie dyskusję. Ileż ciekawych rzeczy na Wasz temat mogłam dowiedzieć się z tej wymiany zdań. Jakimi jesteście ludźmi, przede wszystkim. Jakimi jesteście dziennikarzami, wiem na podstawie Waszych tekstów…

  • 39)

    Ewa31 stycznia 2010, 15:54


    Po przeczytaniu uwag p. Michała Gąsiora na temat "dziwnego" skoku głosów na kandydaturę p. Katarzyny Stępień, jestem tym bardziej przekonana, że dobrze głosowałam...Panie Michale, trochę szacunku dla nas, głosujących...Owszem, dowiedziałam się pod koniec kampanii o konkursie, ale przeczytałam wszystkie ( prawie) artykuły i z czystym sumieniem zagłosowałam na p. Kasię. Forma konkursu nakręca emocje, więc nic dziwnego, że pod koniec jest tak gorąco...Szkoda tylko, że Panu "puszczają" nerwy, bo Pan traci na swoim PR...Pozdrawiam serdecznie!

  • 40)

    Ja-sandra3 lutego 2010, 14:43


    Ciekawe czy redakcja Infotuby uwzględni te rozsądne postulaty, że liczą się tylko głosy zarejestrowanych użytkowników, a nie jakieś 'cichociemne zrzuty'...?

  • 41)

    małgorzata k-m3 lutego 2010, 19:17


    Sandro, nie mozna zmieniać zasad konkursu, juz po ogłoszeniu regulaminu. W nastepnej edycji, liczę, ze Redakcja uwzględni nasze postulaty.

  • 42)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień3 lutego 2010, 20:38


    "Cichociemne zrzuty" z wydźwiękiem negatywnym? ;) Ciekawe...

  • 43)

    Ewa3 lutego 2010, 21:40


    Czuję się "wywołana do odpowiedzi" po komentarzu p. Ja- sandry" na temat zakazu ;)) brania udziału w konkursie "cichociemnych zrzutów"....Proponuję pani rozszerzenie tego tematu o wolność słowa i poszanowanie odbiorcy, może w formie artykułu w następnej edycji? Pozdrawiam serdecznie!

  • 44)

    małgorzata k-m4 lutego 2010, 11:42


    Do Ewy, dobrze, ze to TY drążysz temat. Nominowani powinni byc ponad! Zwłaszcza ci z czołówki. Nigdy bym nie pomyslała, ze konkurs, moze wzbudzic takie emocje, insynuacje. Uważam, ze nasz Portal jest świetny. Mamy swobodę publikowania, mozemy liczyć na pomoc Redakcji...Oj! Nie psujmy tego swoimi " dziwnymi" wypowiedziami. Jestem, jak juz podkreśliłam, za zmianą regulaminu. M.in dlatego żeby wykluczyc tego typu wymianę zdań....

  • 45)

    Maria4 lutego 2010, 13:00


    Zbulwersował mnie komentarz p.Sandry z 3.02. Czy uczyła się Pani kiedykolwiek o Cichociemnych?Przypuszczam że nie ma Pani najmniejszego pojęcia kim byli i co robili a to wstyd.Przytaczanie ich nazwy w kontekście negatywnym/ bo tak należy odczytać Pani wypowiedż/ uważam za haniebne.Zanim zacznie Pani używać takich porównań radzę powtórkę z historii.

  • 46)

    Maria4 lutego 2010, 13:04


    Pani też nie jest zarejestrowana !

  • 47)

    Ja-sandra4 lutego 2010, 23:23


    Drogie Panie! Naprawdę serdecznie przepraszam, wielkie sorry, że użyłam tak niefortunnego określenia. Dawnymi czasy, kiedy studiowałam w Berlinie i w ciężkich PRL-owskich czasach przywoziliśmy w ferie do Warszawy prezenty, nazywaliśmy to żartobliwie "cichociemnymi zrzutami". Odnośnie znajomości tematu wspomnę tylko, iż przez wiele lat pracowałam jako przewodnik warszawski, więc cośkolwiek na temat zrzutów wiem... Mąż babci był lotnikiem RAF-u... (mam z nim nawet zdjęcie zrobione w Londynie kilka tygodni przed jego śmiercią). Co do regulaminu to jedno nie wyklucza drugiego - można wyłonić ulubieńca publiczności oraz laureata, który zdobył najwięcej głosów zarejestrowanych uczestników. Pozdrawiam i nie gniewajcie się :-) P.s. Ja się w ub. roku rejestrowałam kiedy publikowałam artykuł.

  • 48)

    małgorzata k-m5 lutego 2010, 09:17


    Sandro, podaj namiary na swój artykuł. Chętnie przeczytam...Co do rozbicia nagrody? Temat do przedyskutowania i ewentualnego uwzględnienia w przyszłorocznym konkursie. Uważam, że w tej edycji nie ma to sensu. Zwóć uwagę, ze Kasia, która prowadzi w rankingu ma stu głosową przewagę.

  • 49)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior5 lutego 2010, 12:10


    Liczba klakierow takze jest imponujaca.

  • 50)

    małgorzata k-m5 lutego 2010, 12:45


    Michale, bój się Boga! Tak nie wolno.
    Katarzyna Stępień bardzo dobrze pisze. Nie znam jej osobiście ani nikogo z Was, jestem tu od niedawna. Podobają mi się jej artykuły, Twoje również, chociaż to, „dwa różne światy”. Może faktycznie „ rozbicie” na kategorie byłoby jakimś rozwiązaniem?
    Napisałam artykuł pt. „Komentarze, a nawet ich …brak” czy byłbyś uprzejmy wyrazić swój pogląd na temat wpisywanych pod nim propozycji. Masz teraz realny wpływ na kształt kolejnego konkursu. (tzn. nagradzanie najlepszych komentarzy) A może uważasz, ze nie ma potrzeby nagradzania oceniających.? Pozdrawiam

  • 51)

    Ewa5 lutego 2010, 18:09


    Dzięki wielkie p. Sandrze za wyjaśnienia, to jest zachowanie w porządku, a p. Michał? No cóż, trzeba mieć klasę...Też nikogo nie znam, opieram się na tym, jak piszecie, ale przecież tutaj też piszecie...

  • 52)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior6 lutego 2010, 11:49


    Uderz w stół... ;-)

  • 53)

    małgorzata k-m6 lutego 2010, 13:59


    ;-)

  • 54)

    Ewa6 lutego 2010, 16:04


    Mogę sobie być klakierem czy "cichociemnym"( z wydźwiękiem negatywnym..;), mnie to nie rusza; sama wiem, kim jestem, ale...Używanie takich określeń przez osoby nominowane w stosunku do osób je wybierających zgodnie z regulaminem uważam co najmniej za niestosowne. Mogę po prostu przestać w tym uczestniczyć i tak pewnie zrobię, ale może moje uwagi dadzą komuś coś do myślenia...Pozdrawiam!

  • 55)

    Maria6 lutego 2010, 22:30


    Pani Sandro,ja również doceniam Pani postawę i dziękuję za wyjaśnienie niefortunnego określenia.W pełni zgadzam się z Panią Ewą. Tak swoją drogą zastanawia mnie co by było gdyby to p.Gąsior zdobył więcej głosów i...klakierów ? Chyba najbardziej boli że dosłownie w ostatniej chwili spadł z drugiego na....czwarte miejsce.Chyba tym należy tłumaczyć Jego komentarze pełne jadu,zawiści i nienawiści do kolegów.

  • 56)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior7 lutego 2010, 04:24


    Tak bardzo bawia mnie te pseudo-psychologiczne analizy, ze obiecuje wiecej sie nie udzielac ;-) Powodzenia jednak w dalszym sklejaniu puzzli, kto wie, moze w koncu cos z nich wyjdzie ;)

  • 57)

    Maria7 lutego 2010, 11:15


    Tak bawią że aż spać nie dają.Żal mi Pana.Niech Pan dba o zdrowie.To jest ważne.

  • 58)

    wolfi24 lutego 2010, 22:23


    $4 p.2 "Rozstrzygnięcie plebiscytu nastąpi o godz. 23:59, w dniu 31 stycznia 2010 roku." Chyba jest koniec lutego, a jakoś nie mogę znaleźć artykułu podsumowującego. Jestem tu od kilku dni... Redakcja jakby nie istniała?

  • 59)

    małgorzata k-m25 lutego 2010, 09:44


    wOLFI, ODNOSZĘ PODOBNE WRAZENIE...NAPISAŁAM KILKANASCIE DNI TEMU DO REDAKTOR EWY. NIE MAM ODPOWIEDZI. TEZ MAM ODCZUCIE, ZE WSZYSTKO DZIEJE SIE Z " AUTOMATU"
    ????????????

  • 60)

    małgorzata k-m25 lutego 2010, 09:44


    wOLFI, ODNOSZĘ PODOBNE WRAZENIE...NAPISAŁAM KILKANASCIE DNI TEMU DO REDAKTOR EWY. NIE MAM ODPOWIEDZI. TEZ MAM ODCZUCIE, ZE WSZYSTKO DZIEJE SIE Z " AUTOMATU"
    ????????????

  • 61)

    wolfi25 lutego 2010, 10:19


    Może redaktor Ewa pochorowała się od naszych gorących dyskusji? Twierdzi się, że nie ma ludzi niezastąpionych (?) A nominowani czemu siedzą jak myszki pod miotłą?

  • 62)

    małgorzata k-m25 lutego 2010, 10:54


    Wolfi, bo im nie wypada :)
    Napisałam do Redakcji. W tej sprawie i nie tylko. Dostałam potwierdzenie przesłania.
    Poczekajmy....

  • 63)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień25 lutego 2010, 13:46


    Ja też pisałam do redakcji, chociaż też w innej sprawie :) Mam kilka pomysłów, takich jak wprowadzenie grup dyskusyjnych. Sprawdza się to w Wiadomościach24, dlaczego miałoby nie sprawdzić się tutaj? Napisałam z miesiąc temu i też nie dostałam odpowiedzi.
    Co do konkursu to odebrałam nagrodę w redakcji i na tym się to pewnie zakończyło.
    Tam się u niech ostatnio dużo dzieje, kadra się zmienia itd. więc pewnie czasu nie mają ;)

  • 64)

    małgorzata k-m25 lutego 2010, 18:57


    KASIU, GRATULACJE. Zasłuzyłaś na tytuł - Dziennikarza Obywatelskiego 2009 r.
    Nie za dobrze to wszstko widzę. Nawet nie zamieścili krótkiej notatki z tej uroczystości...Tygodnik Wprost, sprzedany. To i zmiany kadrowe, ale tyle czasu?

  • 65)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień25 lutego 2010, 21:17


    A z jakiej uroczystości? ;) Gwoli ścisłości - żadnej nie było ;)

  • 66)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień25 lutego 2010, 21:18


    Dziękuję bardzo za gratulacje i za głosy :)

  • 67)

    Ja-sandra25 lutego 2010, 23:12


    Ja również gratuluję! To jak odbyło się wręczenie nagród? Chyba nie w recepcji?:-) A w zakładce nadal wybieramy dziennikarza Infotuby 2009... I rekord komentarzy:-)

  • 68)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień26 lutego 2010, 09:12


    Nie, skądże, wcale nie w recepcji ;) Przyszłam sobie pewnego dnia do recepcji, skąd miła Pani zaprowadziła mnie do pokoiku składu Infotuby, wręczyła nagrody, pogratulowała i do widzenia :)

  • 69)

    wolfi2 marca 2010, 01:53


    Redakcjo Infotuby!
    Już nie wybieramy najlepszego dziennikarza 2009! Zwycięzca podobno odebrał u was nagrodę:) Złożyliśmy mu gratulacje i temat należy zdjąć z zakładki.

  • 70)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień2 marca 2010, 15:06


    Mam nieodparte wrażenie, że albo redakcja Infotuby szykuje nam jakąś niespodzianką w postaci kompletnej zmiany wyglądu strony, nowych funkcji itd., albo po prostu przestała działać na tym portalu. Oby to pierwsze.

  • 71)

    małgorzata k-m3 marca 2010, 08:30


    Tak, Kasiu, oby to pierwsze. Mogą też Portal "trzymać" do czasu wygaśnięcia umów reklamowych. A póżniej .........Dawo nic Twojego nie czytałam. Tytuł Dziennikarza Obywatelskiego 2009 r. do czegoś zobowiązuje! :) Lubię czytać Twoje teksty.

  • 72)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień5 marca 2010, 15:23


    Na razie mam sporo innej pracy na głowie, również związanej z pisaniem :) Jak skończę, to z pewnością coś nowego napiszę :)


RSSArtykuły | Wydarzenia


© 2007 AWR Wprost

Projekt i wykonanie: Agencja Interaktywna Janmedia Interactive

Za pozycjonowanie tego serwisu odpowiada Sunrise System