Wybierz lokalizację
Wyniki konkursu na najlepszą recenzję filmu oscarowego
Zrób zdjęcie i wyślij MMSemWyślij temat!
Newsletter

Newsletter

Zaprenumeruj nasz newsletter. Wpisz e-mail:

Dane teleadresowe

AWR WPROST
ul. Domaniewska 39a
02-676 Warszawa
tel. (22) 529 11 69
fax (22) 852 90 16
email redakcja@infotuba.pl

Śnięta Doda - Królewna Polski

11 sierpnia 2009, 02:04 Komentarzy: 30 | Ocena: 4.50 (14 głosów)

Autor: Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

Doda, kontrowersyjna gwiazdka polskiego show-businessu, postanowiła zerwać z wizerunkiem nieokrzesanej blachary i wziąć sprawy w swoje ręce. Tym razem nie zaczęła od manifestowania swoimi, niewątpliwie godnymi podziwu, walorami fizycznymi, ale postanowiła spróbować czegoś bardziej wysublimowanego intelektualnie. Doda ujawniła wszystkim swoje poglądy ideowe i religijne. Ave, Doda!

Śnięta Doda - Królewna Polski
W wywiadzie dla Dziennika, Doda ogłosiła wszem i wobec, że nie wierzy w Biblię ponieważ "nie było tam dinozaurów", a autorzy Biblii to osobniki "naprute winem" które palą "jakieś zioła".

Ja uważam, że Dodzie należą się teraz brawa za to objawienie, którego dokonała na łamach "Dziennika". Państwo powinno jej sowicie wynagrodzić ten swoisty "Psalm Dody" w postaci podatków przeznaczonych na Kościół oraz kwoty pochodzącej ze spornych majątków żydowskich, jako że Doda obraziła zarówno chrześcijan jak i żydów, swoim oryginalnym stosunkiem do Biblii.
Myślę, że wtedy wszyscy będą zadowoleni. I laicy, tacy jak posłanka Joanna Senyszyn, którzy od dawien dawna walczą z kościelną prywatą oraz zawzięci antysemici, na przykład pan Bubel oraz niektóre osobniki Młodzieży Wszechpolskiej. Na koniec obdarujemy Dodę jej nową rezydencją- Klasztorem na Jasnej Górze. A co tam, niech ma. Może go nawet pomalować na różowo, a na czubku zawiesić chorągiewkę z trupią czaszką. Tylko wtedy ma szansę zostać Królową Polski. Ode mnie dostanie koronę. Z tombaku.

Tagi: wydarzenia ciekawostki społeczeństwo celebrities

Dodaj do ulubionychWyślij znajomemuZgłoś naruszenie regulaminu

Dodaj Komentarz

Dodaj komentarz

Proszę nie wypełniać, pole musi byc puste!
Komentarz głosowy
Aby nagrywać komentarze głosowe potrzebujesz wtyczki Flash w wersji 8 lub wyższej.
Proszę się upewnić, że mikrofon jest poprawnie podłączony i ma odpowiednio ustawioną głośność.

Komentarze (30)

  • 1)

    AlefBet11 sierpnia 2009, 03:06


    Hehe...Podoba mi się ten tekst. Twój felieton potrzebuje jeszcze trochę warsztatu ale zasługujesz na 5.

  • 2)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior11 sierpnia 2009, 10:36


    Juz przy okazji poprzedniego Twojego tekstu stwierdzilem, ze dobrze piszesz, teraz to potwierdzilas.

    Dla mnie w naszej krajowej pop kulturze Doda jest juz jednak przezytkiem. Wszystkim, co swiecace, a zarazem zludne i bez wartosci przebija ja niejaka Jola "Różowy Kucyk" Rutowicz i wszelkie nagrody za caloksztalt debilizmu naleza sie moim zdaniem jej.

  • 3)
    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer11 sierpnia 2009, 10:47


    Jola ma w czaszce mózgojada, a Doda chyba od niej zaraziła się.
    Dzięki za komplement. Lubię szczerych ludzi :)

  • 4)
    Anusza

    Anusza11 sierpnia 2009, 11:15


    Moim zdaniem Doda jest mądrzejsza niż się wam wszystkim wydaje. Ciężko mi uwierzyć w to, że "skandalizuje nieświadomie" - za długo jest w tym bagienku, do którego oczywiście sama z własnej woli weszła - wali takie teksty bo doskonale wie, że będzie o niej głośno a przecież - nie ważne jak, ważne by mówili!

  • 5)
    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer11 sierpnia 2009, 11:48


    Oczywiście, że skandalizuje świadomie. Najpierw pokazała waginę, a teraz pokazuje co sądzi o systemie religijnym.
    Kiepsko jej to wyszło bo takim rozumowaniem skazuje siebie na manowce. Nie jest protagonistką w takim myśleniu (antyreligijnym) dlatego tym bardziej jej wypowiedź była żałosna.
    Już wcześniej napisałam, że większość jej fanów stanowi młodzież pochodząca ze wschodnich krańców Polski gdzie mieszkańcy są bardziej tradycyjni i religijni. Zaszkodziła sobie takim rozumowaniem bo Biblia (piszę z dużej litery, bo to przecież nazwa własna) jest jednym z lepszych kawałków literatury antycznej. Świadomie czy nie, jej wypowiedź nie świadczy ani o wiedzy ani o inteligencji.
    Zapytana kiedyś Doda o to czy wie skąd pochodzi słowo katharsis (tytuł jej piosenki), wymownie zamilkła, a potem odparowała: "A co ja, słownik jestem?".
    Jak to mówił pewien rabin komentując chamskie zachowanie jednego ze swoich uczniów w jesziwie: Mądry chłopak, ale zrobiony ze śmierdzącego mydła".
    To jest właśnie Doda.

  • 6)

    Sefii11 sierpnia 2009, 13:14


    Zgadzam się z autorką. To co powiedziała było żenujące. Swoją niereligijność wyraziła w sposób prymitywny. Nawet nie musiała udawać bo jest naturalnie prymitywna.
    Jako królewnie należy się jej korona nie z tombaku ale z plastiku!

  • 7)

    ZIM11 sierpnia 2009, 13:32


    Za nazwanie homoseksualisty "pedałem" obywatelka RP musi zapłacić 15 tys. kary - tak orzekł sąd III RP, powołując się na unijne dyrektywy!


    Za nazwanie autorów natchnionych Pisma Świętego pijakami i narkomanami (a więc obrażenie uczuć religijnych chrześcijan i żydów, nb. autorstwo wielu z nich jest znane) nie będzie kary? Pewnie nie będzie kary, bo w kwestii obrażania chrześcijan nie ma dyrektyw unijnych. Są równi i równiejsi?

  • 8)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior11 sierpnia 2009, 13:39


    Gej to fakt, religia to fikcja. Za nazwanie Christiana Andersena bajkopisarzem tez powinny byc kary? Nie badzmy smieszni.

  • 9)

    ZIM11 sierpnia 2009, 13:56


    Autorzy Biblii też nie istnieli... Masz rację...Biblia napisała się sama. Kolejny cud?

  • 10)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior11 sierpnia 2009, 14:12


    To niech autorzy Biblii, ktorzy poczuli sie urazeni pozwa ja o znieslawienie.

  • 11)

    Julia11 sierpnia 2009, 14:16


    To jest logiczny argument ;)

  • 12)
    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer11 sierpnia 2009, 14:25


    Dzięki za konstruktywne komentarze. Kazdy ma po trochę racji.
    Co do twojego argumentu o autorów Biblii i pozew.

    Księga Rut została napisana przez ostatniego sędziego starożytnego Izraela- Samuela. Samuel pochodził z pokolenia Lewiego. Izraelici dzielili się wówczas na 10 plemion, między innymi plemię Lewiego, Dana,itd. Nazwiska współczesnych Izraelczyków/ Żydów, które brzmią Levi, Levinson, itp. implikują powiązanie z pokoleniem Lewiego (tak samo jak z kapłańskim rodem Kohenów...Ciekawych odsyłam do sieci).
    Teoretycznie każdy spadkobierca plemienia Lewiego mógłby pozwać za nazwanie przodka "pijakiem" i "narkomanem".
    Nie wszystko jest niemożliwe jak widzicie.

  • 13)
    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer11 sierpnia 2009, 14:39


    Przynależność do pokolenia Lewiego, tak jak przypadku Kohenów, została potwierdzona badaniami genetycznymi.

  • 14)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior11 sierpnia 2009, 14:45


    Niedlugo nie bedzie mozna juz nic powiedziec, bo czlowiek zostanie zjedzony przez cenzure. Wolnosc zaczyna zmierzac w niewlasciwa strone...

    To tak jakbym ja mial pozywac kazdego kto skrytykuje moj tekst piszac, ze chyba bylem "pod wplywem" gdy go pisalem.

    Naprawde, apeluje, nie przesadzajmy.

    Przypomina mi to nagonke na Clarksona za reklame Scirocco i popioly jakie sie na niego za nia posypaly, glownie od smiesznie urazonych Polakow, ktorzy - co oczywiste - nie maja do siebie za grosz dystansu. Oczywiscie trudno wymagac dystansu od ludzi, ktorzy nie zyja z gola 2,5 tysiaca lat i wiecej. Ale czy musimy ich tym pozywaniem wyreczac? Give me a break.

  • 15)

    Julia11 sierpnia 2009, 14:45


    Koniecznie podeślij te info ojcowi Tadeuszowi, pewnie tam teraz siedzi w swoim toruńskim pałacyku i zastanawia sie jak z tego medialnego tortu uszczknąć coś dla siebie - miałby podane na tacy - znalazłby jakiegoś Leviego - trudno, że żyd - w imię wyższej konieczności - i go wystawił do sądzenia niewiernej córki kościoła.

  • 16)
    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer11 sierpnia 2009, 14:57


    Julia, twoja odpowiedz jest na niskim poziomie więc nie będę się do niej odnosiła w jakikolwiek sposób.

    Michał- wolność nie zmierza w złą stronę. Rabczewska pokazała gołe przyrodzenie i nie widziałam żeby cenzurowano gdzieś jej zdjęcia, a kioski w którym sprzedaje się CKM palono na stosie.
    W Europejskiej Konwencji Praw Człowieka o prawie do wolności przekonań mówi artykuł 10.
    Artykuł nie jest nieograniczony, tzn. wolność słowa nie jest prawem absolutnym. Podlega ograniczeniom zawartym w podpunkcie 2 artykułu. Ograniczenia są oparte na starej zasadzie, tzw. harm principle, Johna Stuarta Milla, ktory mówi mniej więcej o tym, że wolność kończy się tam gdzie zaczyna się krzywda drugiego czlowieka.

    Kiedyś w szkole średniej odwiedziliśmy z klasą Hospicjum Dla Ludzi Nieuleczalnie Chorych. Tekst Biblii niósł tym ludziom duchową ulgę.

    Poza tym w Biblii zawartych jest wiele uniwersalnych prawd, niektóre teksty o miłości bliźniego są oparte na filozofii greckiej jako, że starożytny Izrael długo znajdował się w sferze wpływów helleńskich.

  • 17)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior11 sierpnia 2009, 15:01


    W "Małym Księciu" tez jest mnostwo uniwersalnych prawd, a jakos nie widzialem nigdy Antoine'a na ołtarzach. Biblia zawiera tyle samo "prawd uniwersalnych", co bzdur i legend. Nie wolno brac wszystkiego doslownie. Z doslownosci rodza sie problemy pokroju muzulmanskiego fundamentalizmu chociazby.

  • 18)
    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer11 sierpnia 2009, 15:16


    Biblia jest jest pierwszym kodeksem prawnym, który mówi o prawdach uniwersalnych. Exupery uczył się w jezuickich szkołach katolickich. Wnioskuję, że jego edukacja miała znaczny wpływ na to co pisał.

  • 19)
    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer11 sierpnia 2009, 15:17


    Tylko głupcy interpretują Biblię dosłownie. Aby zrozumieć wersy biblijne trzeba sięgnąć po Talmud.

  • 20)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior11 sierpnia 2009, 15:21


    W sumie do skontrowania tej wypowiedzi wystarczylyby dwa slowa. Kodeksy Babilonskie (wiadomo bowiem, ze Kodeks Hamurabiego, byl dopiero czwartym najstarszym). Tyle, ze dla mnie dalsza dyskusja nie ma sensu. Ja moge Ci udowadniac, ze Boga nie ma, a Ty mi, ze Biblia jest wartosciowa. Tak, czy siak, bedziemy stac w miejscu. Pozdrawiam!

  • 21)
    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer

    Margol vel Miis Krakowski vel Sara Kuperglancer11 sierpnia 2009, 15:33


    Kodeks Hammurabiego był barbarzyński. Tamci to dopiero byli napruci narkotykami, bo chlanie i rozpusta były tam na porządku dziennym. Między innymi dlatego cywilizacja babilońska upadła ponieważ społeczeństwo pozbawione wszelkich hamulców moralnych i zasad etycznych jest skazane na samozagładę.

  • 22)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior11 sierpnia 2009, 15:36


    Dobrze, ze katolicy nie sa zepsuci. No, ale dosc hipokryzji. Jak znajde w swoich korzeniach chocby domieszke babilonskiej krwi, to Cie pozwe ;-)

  • 23)
    Michał Gąsior

    Michał Gąsior11 sierpnia 2009, 16:26


    Haha, o to juz kpina. Czlowiek probuje zalagodzic sytuacje, zeby nie bylo zbednych napiec i co? No wlasnie. Dzieki Julia za przenoszenie na mnie urazonej dumy. Jakiez to polskie. Mi jest zle, to niech innym tez bedzie. Biblia chyba tego nie uczy, co?

  • 24)

    Singer23 sierpnia 2009, 11:06


    Dobry artykul, Dodzie nalezy sie klaps za jej ignoranckie wypowiedzi. To juz nie chodzi o ciemnogrod czy Rydzyka ale o granice dobrego smaku, ktore ona ewidentnie przekroczyla.

  • 25)

    Ja-sandra25 sierpnia 2009, 22:10


    Margol, twoja wiedza jest godna podziwu, aczkolwiek wg mnie mało precyzyjna. Księga Rut została napisana przez proroka i sędziego Samuela ok. 1090 r.p.n.e. W skład państwa Izrael wchodziły wówczas ziemie 12 plemion jak również 48 lewickich miast schronienia (Lewici nie mieli przydziału ziemi, ale na potomków synów Józefa - Manassesa i Efraima przypadły 2 tereny). Podział na dwa odrębne królestwa - dziesięcioplemienny Izrael północny oraz Judę ( z Jerozolimą i świątynią) i Beniamina - nastąpił po śmierci króla Salomona. Biblia, której autorem jest Bóg, a spisywali pod natchnieniem wybrani ludzie, to bardzo konkretna księga i potrafi się sama obronić. Doda jej nie zagraża. A że na razie Doda nie jest w stanie tego pojąć... Nie ona jedna. Inni twierdzą, że to fikcja, chociaż nie zadali sobie trudu sprawdzenia tego.

  • 26)

    Ja-sandra25 sierpnia 2009, 22:21


    W jaki sposób potwierdzono przynależność do plemienia Lewiego? Skąd wzięli genetyczny materiał porównawczy?? Lewi zmarł w wieku 137 lat w Egipcie. Czyżby znaleziono jego prochy sprzed ponad 3600 lat?

  • 27)
    Marta Raban

    Marta Raban27 sierpnia 2009, 12:25


    Krzyku krzyku i po krzyku - po madonnie nie ma śladu, po skandalistce dodzie też.

  • 28)

    Ja-sandra29 sierpnia 2009, 17:12


    Maniurko, to że Madonna odjechała, a "Dziennik" robi następne wywiady nie zmienia sprawy. Wiele osób formalnie zgorszonych w głębi serca podziela opinię Dody. Projekcja własnych wyobrażeń, pogłębiona krzywym zwierciadłem tradycji żydowskiej i nominalnego chrześcijaństwa daje taki opłakany efekt. Zamek na Jasnej Górze i korona z tombaku to niezła propozycja. Wydaje mi się, że potrafiłabym jednak wyprostować jej poglądy. DODO! Poczytaj infotubę Wprost! Jak sama nazwa wskazuje Wprost służy do prostowania. Byłoby niegłupio, gdyby nie tylko Doda lecz cała armia niedowiarków, uprzedzona do Biblii, zechciała tę wyjątkową Księgę poznać. Z pożytkiem dla siebie.

  • 29)

    bieganski124@wp.pl23 października 2009, 11:44


    to wy tchorze uwazacie, ze Doda obraziła jednych i drugich,powiem więcej , to kosciół katolicki do perfekcji doprowadził sztukę fałszerstw,kłamstw, przeinaczeń,to on przez wieki całe tworzył dogmaty, prawa jakieś wynaturzone wmawiając maluczkim boskie w tym sprawstwo

  • 30)

    Ja-sandra26 października 2009, 11:48


    Panie Biegański! Nie zasłużyłam sobie na miano tchórza, gdyż odważnie acz kulturalnie wyrażam swoją opinię, która absolutnie nie jest sprzeczna z Pańską. Jeżeli używam określenia "nominalne chrześcijaństwo" oznacza to, iż jest ono takim tylko z nazwy. Pana oburzenie na perfekcjonizm fałszerstwa w wykonaniu kościoła katolickiego jest jak najbardziej słuszne. Jeśli ktoś przekonuje mnie, że katolicyzm ma dwa tysiące lat tradycji to ja dodaję - W OSZUKIWANIU LUDZI! Bo ta religia ma tyle wspólnego z pierwotnym, chrystusowym chrześcijaństwem co komórka rakowa ze zdrową.


RSSArtykuły | Wydarzenia


© 2007 AWR Wprost

Projekt i wykonanie: Agencja Interaktywna Janmedia Interactive

Za pozycjonowanie tego serwisu odpowiada Sunrise System