Wybierz lokalizację
Wyniki konkursu na najlepszą recenzję filmu oscarowego
Zrób zdjęcie i wyślij MMSemWyślij temat!
Newsletter

Newsletter

Zaprenumeruj nasz newsletter. Wpisz e-mail:

Dane teleadresowe

AWR WPROST
ul. Domaniewska 39a
02-676 Warszawa
tel. (22) 529 11 69
fax (22) 852 90 16
email redakcja@infotuba.pl

"Musi im być ciężko, tym którzy wzieli autorytet za prawdę, zamiast prawdę za autorytet"

16 września 2009, 18:07 Komentarzy: 39 | Ocena: 5.00 (1 głos)

Autor: beeria

CYTAT nr 20: "Musi im być ciężko, tym którzy wzięli autorytet za prawdę, zamiast prawdę za autorytet" UWAGA otwiera umysł.

"Musi im być ciężko, tym którzy wzieli autorytet za prawdę, zamiast prawdę za autorytet"
Cytat z filmu który każdemu polecam, choćby pierwsze 10 minut sprawi że mózg Ci stanie w poprzek i zastanowisz się "Czemu wcześniej nie zadałem pytania "dlaczego, jak i po co??"

Wersja PL

http://www.youtube.com/watch?v=xYD5RGKs_fE&feature=related


Co o tym sadzicie??
Czemu nikt nie pyta skąd i dlaczego?

Kupując przedmiot w sklepie lub idee u polityka pytasz co za nią stoi, ile kosztuje i jakie ma właściwości.

Kupując religie w kościele nie sprawdzasz co to znaczy, bo jak? Możesz sprawdzić tylko po śmierci.

A TO DOPIERO CHWYT MARKETINGOWY, KUP NASZA IDEE PRZEKONASZ SIĘ PO ŚMIERCI :)



-------
Zapraszam do intelektualnej zabawy:

- Ja podaje cytat lub myśl co jakiś czas
- Wchodzisz rano na stronę InfoTuba i szukasz nowego cytatu
- Ty w wolnym czasie, w autobusie lub w przerwie na kawę dokonasz analizy i podzielisz się nią w komentarzach.
- Gdy uzbiera się dużo ciekawych opinii lub ktoś mnie poprosi o przedstawienie swojego zdania napisze wtedy krótki artykuł.

Każdy artykuł z definicji jest subiektywny więc czytelnikom pozostawiam interpretacje na miarę swoich zdolności poznawczych i chęci zrozumienia. Im bardziej otwarty umysł tym lepiej:)

Zapraszam do treningu jak bardzo masz otwarty umysł.

-Kliknij mój nick: beeria aby uzyskać dostęp do reszty cytatów/myśli oraz moich artykułów.
-Raz dziennie wpisz w wyszukiwarce w prawym górnym rogu słowo "cytat" lub "beeria" albo szukaj w publikacjach.
--------

Tagi: cytat myslenie beeria zeitgeist

Dodaj do ulubionychWyślij znajomemuZgłoś naruszenie regulaminu

Dodaj Komentarz

Dodaj komentarz

Proszę nie wypełniać, pole musi byc puste!
Komentarz głosowy
Aby nagrywać komentarze głosowe potrzebujesz wtyczki Flash w wersji 8 lub wyższej.
Proszę się upewnić, że mikrofon jest poprawnie podłączony i ma odpowiednio ustawioną głośność.

Komentarze (39)

  • 1)

    Pan BOG16 września 2009, 18:28


    Jeszcze odpokutujesz w piekle za te herezje.
    INFIDEL
    Moja inkwizycja cie dorwie

  • 2)
    Katarzyna Stępień

    Katarzyna Stępień17 września 2009, 13:32


    Albo i nie... . Dowie się po śmierci ;)

  • 3)

    twgs17 września 2009, 18:49


    DOBRE POLECAM:)

  • 4)

    kamil17 września 2009, 19:00


    Nie spodziewałam się ze to właśnie tak wygląda....

  • 5)

    ale17 września 2009, 23:41


    Najwazniejsze aby nie przestac pytac i szukac

  • 6)

    asii17 września 2009, 23:48


    I co to niby ma byc? nieprawda klamia w tym filmie i juz

  • 7)

    luk18 września 2009, 01:15


    Skoro bog stworzyl nas na swoje podobienstwo to znaczt ze my jestesmy boscy jak bog oraz panami swego losu

  • 8)

    florian18 września 2009, 18:05


    HA niezle, warto zobaczysz chocby jako ciekawostke

  • 9)

    ufo21 września 2009, 00:57


    A wystarczy tylko pomyslec, nie przyjmowac wszystkeigo na wiare i zastanowci sie samemu....

  • 10)

    sceptyk21 września 2009, 01:09


    Myslenie i posiadanie wlasnej opinie boli....czemu tak malo ludzi chce pomyslec zamiast uzywac falszywych autorytetow zamiast wlasnego zdania?

  • 11)

    new age21 września 2009, 01:26


    Prostacy, zwolennicy new age, nie macie zadnych argumentow na poparcie swoich twierdzen. Tylko prawdziwymi argumentami dam sie przekonac aby uwierzyc w cos innego. Wy tego nie macie

  • 12)

    MOZG5 października 2009, 03:05


    Najgorsza rzecz to brak refleksji. Jak mozna ufac ze ktos z wlasnej woli chce aby nam bylo dobrze?? PO co mialby to robic?? Przeciez sam na tym nie zyska..... LUDZIE ZADAWAJCIE PYTANIA I MYSLCIE

  • 13)

    Lenin11 października 2009, 00:08


    RELIGIA TO OPIUM DLA MAS, jak raz wezmiesz bardzo ciężko przerwać

  • 14)

    Allah12 października 2009, 00:07


    A religia moze kontrolowac masy - to dopiero sila

  • 15)

    krzysiek12 października 2009, 16:55


    Najtrudniej jest przyznac sie do bledu w ktorym sie dlugo tkwi. Wtedy nawet latwiej bronic nieprawdt niz aby okazalo sie ze wierzylismy w cos blednego. Jak to kiedys ktos powiedzial: czlowiek uczy sie cale zycie i zeby tak bylo....

  • 16)

    Grzegorz14 października 2009, 00:10


    Teraz są nowe religie/kulty/wyznania : styl, moda, tv, celebryci.... Żenujące

  • 17)

    aga15 października 2009, 02:08


    Naiwni sa ci co wierza komus ze mowi prawde. Skad on niby ma byc madrzejszy? Czyzby wolimy komus przyznac racje niz pomyslec?

  • 18)

    kazimiera sztuczka16 października 2009, 14:09


    Podoba mi sie!! Ciekawe i z jajem warte obejrzenia.

  • 19)

    aeystoteles17 października 2009, 01:32


    Łatwiej jest przyjąć czyjąś prawdę niż szukać i odnaleźć swoją.

  • 20)

    Biała Dama20 października 2009, 23:37


    Hihi tego się nie spodziewalam:D warto obejrzeć aby zobaczyć jak różne może być postrzeganie swiata

  • 21)

    tuskshitfun26 października 2009, 23:21


    Dobre, jeden krok blizej do prawdy

  • 22)

    medrzec29 października 2009, 21:58


    Nieprawda. Zwykła manipulacja nie zgadzam się!! Jesteście manipulowani takimi tekstami oraz filmami.

  • 23)

    vader30 października 2009, 15:44


    CO ZROBIC JAK SIE NIE MA WLASNEGO ZDANIA? PRZYJAC CZYJES I GO BRONIC JAKO SWOJE

  • 24)

    suja31 października 2009, 13:10


    Zmień nick, "Beeria" nie za dobrze mi się kojarzy...a sądzę że Ty wiesz kim on był...mogłeś sobie strzelić Feliks,Adolf albo Joseph ... ;)

  • 25)

    emce14 listopada 2009, 15:27


    Pewne nieścisłości, które odnalazłem podczas oglądania tego filmu:
    1) szukanie związku między "Son" a "Sun"? litości
    2) Dionizos nie został ukrzyżowany
    3) Znaki zodiaku były w czasach ST dzielone na 17 części, nie widać więc związku
    4)Nazwa gwiazd 3 Króli została nadana o wiele wiele później niż rozwój wszelkich religii, poza tym w Biblii nie ma mowy o KRÓLACH tylko mędrcach
    5) etymologia znaczenia ryby - to po grecku ichtis(Jezus Chrystus Boga Syn Zbawiciel)
    6) 25 grudnia był przejęty od Rzymian, żeby łatwiej mogli sobie przyswoić nową religię, bo przecież nie znamy dokładnej daty narodzin Chrystusa
    7)""Mędrcy ze wschodu" - czyli szli na zachod w strone Jerozolimy. Wiec jakim cudem szli za gwiazda na wschodzie? Powinni isc za gwiazda na zachodzie. To dobitnie pokazuje ze chodzi o te 4 gwiazdy na wschodnim niebie i o słonce ktore rowniez rodzi sie na wschodzie" jak słusznie zauważył jeden z użytkowników serwisu youtube.com
    8) związek krzyża na którym zawisł Chrystus z astronomicznym? z tego, co wiem to chyba było to opracowane o wiele później

  • 26)

    Ja-sandra19 listopada 2009, 11:51


    A właśnie, że ludziom łatwiej osłonić się autorytetami, niż spojrzeć prawdzie w oczy. Czemu taki film ma służyć? To jeden stek niezweryfikowanych pseudo-mitów.
    1. Nikt z chrześcijan nie musi męczyć się z religią, którą odziedziczył po rodzicach. Może sobie wybrać inną.
    2. W tym filmie 'wylewają dziecko z kąpielą' chyba celowo, aby umieścić Chrystusa wśród plejady pogańskich bóstw.
    3. To co przeniknęło do tzw. chrześcijaństwa z religii babilońsko-egipsko-grecko-rzymskiej od 4 w.n.e. nie może zasłaniać nam prawdy o Jezusie.
    4. Wniosek, że kochający Bóg Ojciec nie mógłby męczyć ludzi w piekle - słuszny. W Słowie Bożym piekła nie ma. Jest 'hades' - grób (w którym zresztą 3 dni przebywał Jezus). Tam umarli (nic nie czując) czekają na zmartwychwstanie. No i 'gehenna' - bezpowrotne zniszczenie równoznaczne z niebytem.
    5. W starożytnych religiach, gdzie kult równoznaczny był z nierządem sakralnym, dziewictwo urastało do rangi nowego kultu. Na tej bazie wyrósł kult maryjny, chociaż jest to bezpodstawne. W Izraelu dziewictwo było normą. Ale urodzenie Jezusa i później jego przyrodnich braci wyklucza dogmat 'Maryi wiecznie dziewicy'.
    6. 12 uczniów Jezusa nie ma nic wspólnego z zodiakiem, a jedynie z organizacją rządu niebiańskiego, złożonego z wykupionych krwią Jezusa ludzi, w którym są przedstawicielami 12 plemion 'Izraela duchowego'.
    7. Nie zrozumiałam o co chodzi z tym 'niewidzialnym człowiekiem w niebie, który obserwuje 10 rzeczy'??? W niebie nie ma ludzi, tylko istoty duchowe.
    Dotyczy to również Jezusa, który wcale nie obserwuje wypełniania 10 przykazań, a miłosiernie, delikatnie, wypełnianie ' dwóch przykazań miłości'. W tych ramach mieści się przypominanie, że wkrótce ziści się nasza prośba "Przyjdź Królestwo Twoje". Wtedy pod rządami Chrystusa znów będzie czynił dla ludzi cuda, jak to pokazał przebywając na ziemi.
    A TEGO NIE JEST W STANIE UCZYNIĆ ANI HORUS, ANI MITRA, ANI DIONIZOS.
    Jezus powiedział "Szukajcie prawdy, a prawda was wyzwoli". Również od fałszywego rozumowania na podstawie zafałszowanych religii i pseudo - naukowych filmików.

  • 27)

    beeria24 listopada 2009, 18:32


    Do Ja-sandra:
    Uważam, że nie polemizujesz tylko agitujesz do religii w która bardzo wierzysz.

    Tak jak w tytule:

    Musi im być ciężko, tym którzy wzięli autorytet za prawdę, zamiast prawdę za autorytet

    Widać, że ciężko uznać inny autorytet niż ten który został przedstawiony, bo jaki jest własny? ZAWSZE jest 50% szans że coś jest kłamstwem i 50% że prawdą. Zatem 50% szans ze religia chrześcijańska jest taka jak mówią w kościele i 50% że taka nie jest.

    Dla kogoś kto zna tylko kolor czerwony, pomarańczowy będzie albo nie kolorem i niegodny uwagi albo będzie podobny do czerwonego. JAK MOŻNA UZNAWAĆ TYLKO 1 SŁUSZNA WERSJE POZA PRAWDA? A TO CO MÓWIĄ PRZYWÓDCY RELIGIJNIE TO NA OSTATNIM MIEJSCU JEST PRAWDĄ. Z założeniami w stylu nie kradnij nie zabijaj to sie zgadzam w 100%

  • 28)

    beeria24 listopada 2009, 18:43


    ODPOWIEDZI:
    1.
    TRAFNE. NIKT NIE MUSI. ANEGDOTA:
    JEŚLI WIERZĘ A BÓG JEST - SUPER WYGRYWAM
    JEŚLI WIERZĘ A BOGA NIE MA - NIC NIE TRACĘ

    W drugą stronę straty są bardzo duże, bo przecież dla niewierzących jest piekło. Ludzie wierzą bo nic nie tracą i boją się ryzyka

    2.
    NIE KUMAM NA PRAWDĘ

    3.
    A ZNAMY PRAWDĘ O JEZUSIE? ZNASZ PRAWDĘ O JEZUSIE? SKĄD JĄ NIBY ZNASZ I JAKA MASZ PEWNOŚĆ ŻE TO CO WIESZ TO PRAWDA? BYŁY CO NAJMNIEJ 33 EWANGELIE, PRZEDSTAWIANE NAM SĄ 4.
    JEŚLI POWIEM ZE ISTNIEJE KOLOR ZIELONY POWIEM PRAWDĘ ALE NIKT NIE WIE ZE JEST JESZCZE 16 MLN INNYCH ODCIENI RÓŻNYCH KOLORÓW

    4.
    PATRZ p 3.

    5.
    PATRZ p 3.

    6.
    PATRZ p 3.

    7.
    A W LESIE SĄ GRZYBY MUCHOMORY I PURCHAWKI. JEDNAK TYLKO MAŚLAKI SIEDZĄ W NIEBIE I miłosiernie, delikatnie, wypełnianie ' dwóch przykazań miłości'. W tych ramach mieści się przypominanie, że wkrótce ziści się nasza prośba "Przyjdź Królestwo Twoje". Wtedy pod rządami MAŚLAKÓW znów będzie czynił dla ludzi cuda, jak to pokazał przebywając na ziemi.

    "Szukajcie prawdy, a prawda was wyzwoli" -

  • 29)

    beeria24 listopada 2009, 18:43


    ODPOWIEDZI:
    1.
    TRAFNE. NIKT NIE MUSI. ANEGDOTA:
    JEŚLI WIERZĘ A BÓG JEST - SUPER WYGRYWAM
    JEŚLI WIERZĘ A BOGA NIE MA - NIC NIE TRACĘ

    W drugą stronę straty są bardzo duże, bo przecież dla niewierzących jest piekło. Ludzie wierzą bo nic nie tracą i boją się ryzyka

    2.
    NIE KUMAM NA PRAWDĘ

    3.
    A ZNAMY PRAWDĘ O JEZUSIE? ZNASZ PRAWDĘ O JEZUSIE? SKĄD JĄ NIBY ZNASZ I JAKA MASZ PEWNOŚĆ ŻE TO CO WIESZ TO PRAWDA? BYŁY CO NAJMNIEJ 33 EWANGELIE, PRZEDSTAWIANE NAM SĄ 4.
    JEŚLI POWIEM ZE ISTNIEJE KOLOR ZIELONY POWIEM PRAWDĘ ALE NIKT NIE WIE ZE JEST JESZCZE 16 MLN INNYCH ODCIENI RÓŻNYCH KOLORÓW

    4.
    PATRZ p 3.

    5.
    PATRZ p 3.

    6.
    PATRZ p 3.

    7.
    A W LESIE SĄ GRZYBY MUCHOMORY I PURCHAWKI. JEDNAK TYLKO MAŚLAKI SIEDZĄ W NIEBIE I miłosiernie, delikatnie, wypełnianie ' dwóch przykazań miłości'. W tych ramach mieści się przypominanie, że wkrótce ziści się nasza prośba "Przyjdź Królestwo Twoje". Wtedy pod rządami MAŚLAKÓW znów będzie czynił dla ludzi cuda, jak to pokazał przebywając na ziemi.

    "Szukajcie prawdy, a prawda was wyzwoli" -

  • 30)

    beeria24 listopada 2009, 18:45


    BŁĄD, DOKOŃCZENIE:

    "Szukajcie prawdy, a prawda was wyzwoli" - CZY PRAWDA TO NIE JEST COŚ NOWEGO ROZWIJAJĄCEGO, CZEGO JESZCZE NIE ZNAMY? CO NAM Z PRAWDY KTÓRA ZNAJĄ WSZYSCY I ZROBILI Z TEGO SEKTĘ CZCICIELI TEJ JEDNEJ SŁUSZNEJ PRAWDY. JEST WIELE PRAWD I DOPIERO POZNANIE ICH MOŻE PRZYBLIŻYĆ TROCHĘ DO PRAWDZIWEJ :)

  • 31)

    Ja-sandra25 listopada 2009, 23:43


    Beeria! Masz rację :-) Trafnie to nazwałeś - ja agituję! I robię to właśnie z miłości do ludzi. Z tego wynika, że biorę wzór z Agitatora wszech czasów - Jezusa. Kiedy rzekł do Piłata "Przyszedłem na świat po to, aby dać świadectwo prawdzie", ten sceptycznie dał do zrozumienia, że prawda jest względna. Jest jednak JEDNA. Do zrozumienia tego nie trzeba 33 ewangelii, wystarczy wgłębić się w te 4. Bardzo pragnę żyć pod rządami 'Maślaków". Nie życzę ci jednak oberwać od ich przywódcy, kiedy będzie realizował wyrok Armagedonu. A że potrafi być stanowczy i nieźle przyłożyć przekonali się handlarze pod świątynią Jerozolimską. Potraktował ich powrozikiem i poprzewracał stoły.
    Masz zupełnie mylne wyobrażenia o Bogu, Jezusie i Prawdzie. Ale taką krzywdę wyrządza ludziom 'nominalne' chrześcijaństwo, a filmiki, gdzie ściemę dementuje się ściemą do kwadratu, potęgują mętlik. Posiadam sporą wiedzę na temat wierzeń starożytnych. Pozdrawiam :-)

  • 32)

    Ja-sandra30 listopada 2009, 23:02


    Do Beerii.
    Ja nie agituję do jakiejś religii, tylko zachęcam ludzi do poznania zamierzenia Bożego, które zrealizuje za pomocą swego Syna - Jezusa, wyniesionego do rangi Króla.
    Ad. 1 Anegdota: JEŚLI WIERZĘ A BÓG JEST- WYGRYWAM (...) Nieprawda. W obydwu przypadkach nic nie zyskujesz. Wiara w istnienie Boga nic nie daje. Uwierzyć B O G U, że spełni swoje obietnice i przywróci Raj - wygrywam.
    = Co do 50 % szans, że religia jest taka jak mówią w kościele. A w którym? Katolickim, protestanckim, anglikańskim, greckim? One są z nazwy "chrześcijańskie", ale mam 100% pewności, że nie przestrzegają zasady "Nie kradnij". Ukradły drugie z 10 przykazań (a 9te trzeba było rozbić na dwa) , czego im Bóg na pewno nie wybaczy.
    = 'emce' przejrzyście wypunktował wiele nieścisłości.

  • 33)

    beeria6 grudnia 2009, 21:22


    Do Ja-Sandra:
    Twoj cytat:
    " "Przyszedłem na świat po to, aby dać świadectwo prawdzie", ten sceptycznie dał do zrozumienia, że prawda jest względna. Jest jednak JEDNA. Do zrozumienia tego nie trzeba 33 ewangelii, wystarczy wgłębić się w te 4."

    Zgadzam sie, iż prawda jest JEDNA, jak może być inaczej?
    Zastanawiam się jednak nad tym, dlaczego akurat prawda głoszona przez grupę A jest bardziej prawdziwa niż przez grupę B?? A może to grupa C ma racje? Np Islam, Buddyzm, Hinduizm, Słowianizm, religie Egipskie, Sumeryjskie, Afrykańskie.... itd itp.

    SKORO jest tylko JEDNA PRAWDA to każda z nich musi się mylić, lub mieć tylko cząstkowy obraz całości, a całość jest jakaś inna nieznana.

    A może jest coś z czego nie zdajemy sobie sprawy?? Kiedyś piorun na niebie był objawem boskości bo nie znaliśmy tego. Teraz dziecko z przedszkola wie co to.

    Teraz dla nas jest boskie to co działo się ponad 2000lat temu i dalej, może pora wejść na inny poziom postrzegania?

    Może boskość drzemie w nas samych i nie potrzebujemy do tego boga? A może tym bogiem byli kosmici a prymitywny świat współczesnych tym zdarzeniom ludzi kazał opisać to jako boga? Przecież Indianie amerykańscy uważali za bogów konkwistadorów bo potrafili na odległość grzmotem zabić - zasada działania znana także w przedszkolu.

    CZEMU UWAŻASZ ŻE MASZ RACJE I MONOPOL NA PRAWDĘ WIEDZĘ? Czy wypływa ona od Ciebie, z Twoich obserwacji? czy może jest kopiowaniem tego co inni powtarzają? Jaki jest cel w kontroli ludzi i niepozwalanie im myslenia indywidualnego? PIENIĄDZE

  • 34)

    Ja-sandra7 grudnia 2009, 18:44


    Beeria! Alle Achtung! Jesteś naprawdę myślący facet, podoba mi się to:-) Każda religia, która wymagałaby od ciebie wyłączenia indywidualnego rozumowania nadaje się na śmietnik. Po 18 latach zgłębiania korzeni różnych religii doszłam do wniosku, że wszystkie wywodzą się z Babilonu, włącznie z wszelkimi odcieniami tzw. chrześcijaństwa, z lekka tylko oczyszczonego w wersji protestanckiej. Zresztą na w.w. filmiku dokładnie widać, jak w pewnym okresie przeniknęły do 'niby chrystianizmu' daty, święta i obrządki pogańskie.
    P.S. Później dokończę :-)

  • 35)

    Ja-sandra7 grudnia 2009, 23:03


    Wyraziłam się nieco nieprecyzyjnie. Chrześcijaństwo nie wywodzi się z Babilonu, tylko te naleciałości typu - narodziny Jezusa w dniu 25 grudnia (wchłonięcie kultu solarnego), a każde dziecko w przedszkolu wiedzieć powinno, że w październiku. Skoro znamy datę śmierci Jezusa (14 Nissan), a miał wtedy 33 i pół to po odjęciu tego pół roku wychodzi jesień a nie zima.
    Pierwotny chrystianizm opierał się na prawdzie, bo człowiek, w którego ustach kłamstwa nie znaleziono powiedział o sobie "Ja jestem Drogą i Prawdą i Życiem".
    Sorry, dziś nie zdołam już odnieść się do reszty twoich rozważań, bo trochę późno. Do jutra :-)

  • 36)

    Ja-sandra11 grudnia 2009, 00:08


    Do Berii
    =Skoro wszystkie te religie (Buddyzm, Hinduizm itd.) zostały wygenerowane przez Przeciwnika Prawdy ( + chrześcijaństwo, które do swych nauk włączyło obrządki, kulty, liturgię, święta pogańskie) - nie ma sensu zgłębiać ile procent prawdy zawierają ich nauki.
    = Czy grupy A, B, C głoszą? Rodzi się człowiek gdzieś i narzuca mu się tę obowiązującą religię. To wg mnie przemoc i terroryzm. Wolny człowiek musi sprawdzić i wybrać. Największy Autorytet wszechczasów, Jezus Chrystus doradził jak rozpoznawać religię prawdziwą. Po owocach. Wyróżnia ją miłość do współwyznawców i pokojowe nastawienie do reszty świata.
    = Całość prawdy jest znana, gdyż Jezus odsłonił 'świętą tajemnicę'. Ale znana 'wnikliwym', którzy nie zafałszowują prawdy ze Słowa Bożego swoimi dogmatami i nie dokładają do niego ludzkich tradycji.
    = Jeśli zadamy sobie trud, aby zrozumieć co działo się 2000 lat temu, automatycznie wejdziemy na inny poziom postrzegania. Musimy wyciągać wnioski z aktualnych wydarzeń i otworzyć się na propozycję poznania prawdy biblijnej od 'wnikliwych'. Jeśli Jezus przewidział, że 'ta dobra nowina o Królestwie będzie głoszona po całej zamieszkanej ziemi, a potem nadejdzie koniec', to musi obecnie istnieć grupa X, która to proroctwo spełnia. I to wg mnie jest prawda głoszona, a nie dziedziczona z wszelkimi spaczeniami.
    Pozdrawiam :-)

  • 37)

    Beeria27 stycznia 2010, 01:41


    Zgadzam sie z Toba. Pod koniec nie do konca juz wiem co masz na mysli - tzn sa to Twoje przemyslenia o ktorych tylko Ty wiesz i ich nie znajac nie moge nic powiedziec.

    Szkoda mi ze tak malo ludzi ma potrzebe szukania,sprawdzania i dowiadywania sie. Na szczescie niektorzy maja ta ceche wrodzona. Ciekawe czy da sie ja nabyc/pobudzic do dzialania. Mysle ze impotencja umyslowa nie jest stanem normalnym dla wiekszosci spoleczenstwa tylko cos ja powoduje. Pytanie co

    Pozdrawiam i dziekuje za dyskusje.

  • 38)

    Ja-sandra25 lutego 2010, 11:30


    Ja również zastanawiałam się nad tą wybiórczą "impotencją umysłową". Zauważ, że wiele bardzo inteligentnych osób, które w bystry sposób podsumowują np. działania polityków, w dziedzinie tak ważnej jak wiara i więź z Bogiem zdaje się na kościół. To wygodnictwo i zwalanie odpowiedzialności na autorytety (wątpliwe zresztą zważywszy wyniki ich działań). Jezus nazwał szczęśliwymi tych, którzy są "ubodzy w duchu", czyli są świadomi, że niewiele wiedzą, więc dociekają. W Kazaniu na Górze nazwał także szczęśliwymi łagodnie usposobionych, gdyż oni odziedziczą ziemię. Jeśli religie pseudo chrześcijańskie odrzucają to stwierdzenie, to znaczy, że sprzeciwiają się Jezusowi i temu, który go posłał - Bogu Ojcu. Jeżeli istnieje religia, która wszystkie nauki Jezusa akceptuje i przekazuje "łagodnym", gotowym je sprawdzić w Słowie Bożym, to siłą rzeczy taka religia musi być prawdziwa. Pozdrawiam:-) P.s. Czy wiesz, że "BEER" znaczy po hebr. Studnia? Jezus mówił o wodzie żywej, której ON dostarcza. Więc uważaj, żeby twoja studnia nie zawierała wody zatrutej. Ja odcięłam się od pogańskich historyjek już kilka lat temu. Bo w tym bagnie (ekscytującym często) można się otruć i utonąć na zawsze.

  • 39)

    Ja-sandra26 lutego 2010, 12:03


    Hm... Beer - jak ogólnie wiadomo to przecież współcześnie piwo. W starożytnych czasach warzono również ten napój z jęczmienia . W rozsądnych ilościach można się nim delektować, jak zresztą innymi "odurzającymi napojami", które Bóg nam dał, aby "rozweselały serce". I chwała Mu za to:-) Nawet Jezus rozmnożył wino na weselu w Kanie Galilejskiej, gdy go zabrakło. Czy widzisz uderzający kontrast do Bachusa? U Jezusa wszystko jest doskonałe. Szczególnie "złota reguła". ON pod każdym względem jest autorytetem i Jego świadectwo prawdy to jedyna wiarygodna "woda życia". Przypieczętował prawdę własną krwią. No i tu dochodzimy znów do ... wina. Jednak ciało (jako chleb) i krew (jako wino) mają znaczenie symboliczne. Zdziwiłam się, że w niektórych "chrześcijańskich" kościołach traktuje się "przemienienie" literalnie. Kanibalizm.


RSSArtykuły | Wydarzenia


© 2007 AWR Wprost

Projekt i wykonanie: Agencja Interaktywna Janmedia Interactive

Za pozycjonowanie tego serwisu odpowiada Sunrise System